Prijava
Registracija
 
Splošni pogoji*
Kakšna je vsota 7 in 6?
 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Diafit

 

 Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

Spletno trženje Diafit.si izvaja Diafit d.o.o., Spodnji Slemen 6, 2352 Selnica ob Dravi, info@diafit.si (ponudnik). 

Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Mariboru pod številko 1/02734/00, osnovni kapital 11.863,00 EUR. Družba je zavezana za plačilo DDV, pod št. ID za DDV SI25646460, DU Maribor.

 

Vse cene v spletni trgovini so izražene v EUR in vključujejo DDV.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. 


Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • prek ponudnika PayPal

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profile.

 

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov pošiljanja. Strošek pošiljanja prevzame ponudnik, če kupec naroči blago v vrednosti najmanj 50,00 EUR (DDV vključen).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
 

 

Pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

S klikom na gumb ‘Naroči’ kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja ter jih nepreklicno in izključno priznava in sprejema kot vsebino posameznega naročila.

 

Postopek nakupa

1) Kupec izbere izdelek (in njegovo velikost, če je potrebno) in ga doda v košarico.

2) Kupec nato vnese svoje podatke in podatke za dostavo oz. se vpiše, če je bil kupec v preteklosti.

3) Po končanem pregledu in pritisku na gumb »Naroči« je naročilo oddano.

4) Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

5) Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.  Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila. Ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

6) Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in dostavi kupcu naročila.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov veleprodaja@diafit.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Pri vračilu artiklov, kjer je kupec vnesel promocijsko kodo, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil bomo izvedli na TRR kupca.  

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po prejemu naročila. Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Strošek dostave nosi kupec pri naročilih do 49,99 EUR, nad 50,00 EUR (z DDV) strošek dostave prevzame ponudnik. Strošek dostave je enoten in znaša 3,50 EUR (DDV vključen)

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo ter, ob strinjanju kupca, za občasno pošiljanje posebnih promocij in novosti ponudnika.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cokoladniatelje.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Vsi izrazi, zapisani v slovnični obliki moškega spola, so uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za vse spole.

Po ZEPT moramo na spletno mesto vključiti naslednje podatke:

  • podatke o podjetju in sedežu ponudnika storitev,
  • veljaven elektronski naslov, na katerem smo dostopni,
  • matično številko,
  • davčno številko,
  • podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi, in pristojnih nadzornih organih (npr. inšpekcijah),
  • pri reguliranih poklicih (npr. odvetniki, notarji, zdravniki) navedbo poklicnega združenja, v katero je ponudnik včlanjen, poklicnega naziva in države, v kateri je bil podeljen naziv, ter napotila k uporabnim poklicnim pravilom v državi članici, v kateri je registrirana dejavnost, in načinom dostopa do njih,
  • poleg tega moramo jasno in nedvoumno označiti ceno storitve ter navesti, ali je v njej vključen davek, stroški dobave in morebitne druge dajatve.

 

ZVPot pa po drugi strani določa, katere dodatne podatke (poleg zgoraj navedenih) mora potrošnik, s katerim poslujemo, dobiti najkasneje preden ga zavezuje pogodba ali ponudba.

Tudi te podatke bomo najlažje zagotovili na samem spletnem mestu:

  • bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev,
  • ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami,
  • morebitne stroške dostave,
  • podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve,
  • opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot ; če potrošnik v skladu z zakonom nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti,
  • stroške, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva (npr. dostopa do interneta), če se ti stroški razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje,
  • rok veljavnosti ponudbe, še posebej cene,
  • podatke o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco z navedbo registra oziroma evidence in številke vpisa,
  • naziv pristojnega državnega organa, zbornice ali druge nadzorne organizacije, če za svojo dejavnost potrebujemo posebno dovoljenje,
  • naziv poklicne zbornice oziroma združenja, poklicnega naziva in države, v kateri je bil ta podeljen, ter napotil na veljavna poklicna pravila te države in načinov dostopa do njih, če gre za poklic oziroma dejavnost, za katera so predpisani posebni pogoji ali obvezno združevanje v zbornice ali podobna združenja,
  • podatki o obveznosti plačila davka na dodano vrednost.